FANDOM

Widzisz tę lampkę? To moja super moc. Wystarczy, że spojrzę na bydlaka, a on ginie! To moje płonące Oko Mordoru!
—Barry Wheeler

Barry Wheeler – przyjaciel oraz agent Alana Wake'a. Jest dość otyły oraz niski. Kiedy Alan potrzebuje pomocy, zjawia się w Bright Falls. Jako pierwszy dowiaduje się o dziwnych problemach Alana, choć w jego słowa zaczyna wierzyć dopiero po tym, gdy zostaje zaatakowany przez Mrok w postaci opętanych ptaków.

Alan Wake Edytuj

Odcinek 2: Opętany – Odcinek 5: Pstrykacz Edytuj

w Bright Falls pojawia się dopiero po rozmowie telefonicznej z Alanem, w której autor horrorów zachowywał się podejrzanie. Nie chce wierzyć w to, co opowiada mu Alan, jednak przekonuje się do jego słów, kiedy zauważa przez okno to, co się dzieje w Bright Falls.

Kiedy Duch Mroku atakuje go za sprawą stada czarnych ptaków, zaczyna całkowicie wierzyć Alanowi w jego opowieść i postanawia pomóc mu dowiedzieć się, kto i dlaczego porwał żonę pisarza. Barry postanawia przetrząsnąć miejskie archiwa, aby dowiedzieć się wszystkich przydatnych faktów o Cauldron Lake – miejscu, gdzie zaginęła Alice. Jako że Mrok jest coraz bardziej widoczny w mieście, dla bezpieczeństwa owija się lampkami choinkowymi oraz wyposaża się w reflektor i rakietnicę.

Barry wraz z Alanem i szeryfem Breaker przemierza miasto, a następnie udaje się z nimi do starej elektrowni, gdzie jego przyjaciel ma się spotkać z Cynthią Weaver.

Kiedy cała trójka dociera do Sali Światła, a Alan odnajduje Pstrykacza i wyrusza na ostatnią walkę z Mrokiem, Barry życzy mu powodzenia i prosi aby na siebie uważał, a sam zostaje w komnacie razem z Sarah i Cynthią.

Odcinek Specjalny 1: Sygnał Edytuj

Odcinek Specjalny 2: Pisarz Edytuj

Alan Wake's American Nightmare Edytuj

Identyfikator Barry'ego.jpg

Identyfikator Barry'ego jako agenta zespołu Old Gods of Asgard

Pojawia się tylko raz, gdy znajduje się w wynajętym pokoju w motelu znajdującym się gdzieś w Arizonie. Zasnął przed telewizorem, zanim zaczął się odcinek serialu Night Springs, do którego trafia Alan. Podczas nieobecności przyjaciela pogodził się z jego żoną, Alice.

W późniejszym czasie, słuchając audycji radiowej Alan może dowiedzieć się, że Barry został agentem zespołu Old Gods of Asgard.

Podczas trwania napisów końcowych odcinka serialu Barry budzi się z lekkim przerażeniem, wypowiadając imię pisarza.

Manuskrypt Edytuj

Przybycie Barry'ego Edytuj

Barry Wheeler nie mógł się uspokoić. Od kilku dni nie mógł się dodzwonić ani do Alana, ani do Alice, więc szybko wskoczył w samolot. Mogli zrobić sobie wprawdzie drugi miesiąc miodowy, ale Barry nie bardzo w to wierzył. Nerwy Ala nie pozwoliłyby na taki luksus – pisarz nie sypiał, był w rozsypce.

Po latach znajomości Barry nie mógł zignorować wyraźnych sygnałów. Coś było bardzo nie w porządku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki