FANDOM

Jestem koszmarem, wiesz? Bój się mnie. Nie chciałbyś mnie spotkać nocą, o nie.
—Emerson

Emerson – chory psychicznie deweloper gier komputerowych, przebywający w Cauldron Lake Lodge. Jest jednym z najcięższych przypadków choroby w klinice.

Alan Wake Edytuj

Po raz pierwszy Alan Wake napotyka się na Emersona, kiedy razem z Emilem Hartmanem przechadza się po budynku Cauldron Lake Lodge. Twierdzi, że jest koszmarem pisarza i wyraźnie próbuje go przestraszyć, równocześnie wykonując intrygującą gestykulację dłońmi. Kiedy Wake drugi raz przechodzi obok miejsca przebywania Emersona, z jego ust wypływa narzekanie na wydawców, którzy jego zdaniem chcą mieć wkład w produkcję tylko po to, aby móc następnie się tym pochwalić.

Z racji zamiłowania do gier komputerowych, w jego pokoju znajduje się mały telewizor, konsola Xbox 360 i gra wideo Night Springs.

Po burzliwej nocy, kiedy to Tor Anderson i Odin Anderson rozpętali w klinice zamieszanie i wszczęli bójkę z pielęgniarzami, Emerson prawdopodobnie uciekł razem z resztą pacjentów, zginął lub dołączył do grona Opętanych.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego wspinanie się po kanapie zostało zaczerpnięte z serialu Miasteczko Twin Peaks, w którym to postać o imieniu Bob wspinała się po meblu w dokładnie ten sam sposób.
  • Nosi koszulkę ze wzorem ninja, co jest prawdopodobnie nawiązaniem do wrogów z gry Bruce Lee z 1984.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki