FANDOM

Człowiek stojący przed wami jest Wojownikiem Światła, który walczy w nieustannej walce Światła i Ciemności.
— Narrator z serialu Night Springs

Narrator z serialu Night Springs – narrator, komentujący wydarzenia w serialu Night Springs. Głosu użyczył mu Lloyd Floyd.

Alan Wake Edytuj

Alan Wake w różnych miejscach znajduje telewizory, które włączając się zaczynają emitować serial Night Sprigns. Narrator pojawia się na początku każdego odcinka, odczytując jego prolog oraz nazwę.

Alan Wake's American Nightmare Edytuj

Głos narratora zjawia przez wszystkie akty serialu się od czasu do czasu podczas trwania akcji, kiedy to dodaje swoje komentarze i opowiada przygody pisarza. Poza tym, narratora można usłyszeć na początku i końcu każdego aktu.

Cytaty Edytuj

— Narrator z serialu Night Springs
Mężczyzna został brutalnie wyrzucony z Mroku otaczającego brzegi naszej rzeczywistości. Przybył stoczyć decydującą walkę... w Night Springs
— Narrator z serialu Night Springs
Światła motelu wyglądają zachęcająco. Mężczyzna czuje, że to tam znajdzie drogę do wybawienia z kłopotów.
— Narrator z serialu Night Springs
Gdzieś we wnętrzu Ziemi przerwana została struktura przestrzeni, a z mrocznych głębin wyłonił się strumień potworów. Mężczyzna rozpoznaje w tym rękę swego złego sobowtóra.
— Narrator z serialu Night Springs
Poltergeist. Jego istnienie opiera się na wściekłości i wrogości, a obecność przemienia zwykłe przedmioty w zabójcze pociski.
— Narrator z serialu Night Springs
Scena: ślady walki. Zeschnięta nocna przekąska. Pozostawiony nierozważnie klucz do pokoju. Mężczyzna rozpoznaje w tym dzieło wojego wroga.
— Narrator z serialu Night Springs
Emma Sloan wierzyła w wiele rzeczy, z których większość okazała się całkowicie złudna.
— Narrator z serialu Night Springs
Mężczyzna doświadczył tego wcześniej... Widział już ludzi, których czystość została skalana przez podstępny dotyk ciemności.
— Narrator z serialu Night Springs
Wojownik Światła czuje fragment wiadomości w swojej kieszeni. To broń, która może zmienić wszystko, co się wydarzy. Jest niekompletna, ale to wszystko, co ma.
— Narrator z serialu Night Springs
I ponownie wkracza do świata. Teraz jednak widzi, czym jest pułapka. Labiryntem tworzącym pętlę.
— Narrator z serialu Night Springs
Licząc, że wraca do Obserwatorium po raz ostatni, mężczyzna czuje jednocześnie niecierpliwość jak i strach. Wkrótce dowie się, czy ma wszystko, czego potrzeba.
— Narrator z serialu Night Springs