FANDOM

Człowiek stojący przed wami jest Wojownikiem Światła, który walczy w nieustannej walce Światła i Ciemności.
—Narrator z serialu Night Springs
Mężczyzna został brutalnie wyrzucony z Mroku otaczającego brzegi naszej rzeczywistości. Przybył stoczyć decydującą walkę... w Night Springs
—Narrator z serialu Night Springs
Światła motelu wyglądają zachęcająco. Mężczyzna czuje, że to tam znajdzie drogę do wybawienia z kłopotów.
—Narrator z serialu Night Springs
Gdzieś we wnętrzu Ziemi przerwana została struktura przestrzeni, a z mrocznych głębin wyłonił się strumień potworów. Mężczyzna rozpoznaje w tym rękę swego złego sobowtóra.
—Narrator z serialu Night Springs
Poltergeist. Jego istnienie opiera się na wściekłości i wrogości, a obecność przemienia zwykłe przedmioty w zabójcze pociski.
—Narrator z serialu Night Springs
Scena: ślady walki. Zeschnięta nocna przekąska. Pozostawiony nierozważnie klucz do pokoju. Mężczyzna rozpoznaje w tym dzieło wojego wroga.
—Narrator z serialu Night Springs
Emma Sloan wierzyła w wiele rzeczy, z których większość okazała się całkowicie złudna.
—Narrator z serialu Night Springs
Mężczyzna doświadczył tego wcześniej... Widział już ludzi, których czystość została skalana przez podstępny dotyk ciemności.
—Narrator z serialu Night Springs
Wojownik Światła czuje fragment wiadomości w swojej kieszeni. To broń, która może zmienić wszystko, co się wydarzy. Jest niekompletna, ale to wszystko, co ma.
—Narrator z serialu Night Springs
I ponownie wkracza do świata. Teraz jednak widzi, czym jest pułapka. Labiryntem tworzącym pętlę.
—Narrator z serialu Night Springs
Licząc, że wraca do Obserwatorium po raz ostatni, mężczyzna czuje jednocześnie niecierpliwość jak i strach. Wkrótce dowie się, czy ma wszystko, czego potrzeba.
—Narrator z serialu Night Springs

Więcej z Fandomu

Losowa wiki