FANDOM

Disambig-icon.png Jasno i prosto.
Ten artykuł dotyczy lokacji. Zobacz też: Night Springs.

Night Springs – miasteczko, do którego trafia Alan Wake. Jest głównym miejscem rozgrywki Alan Wake's American Nightmare.

Alan Wake's American Nightmare Edytuj

Night Springs jest domem Opętanych, którzy są mądrzejsi oraz silniejsi od tych z Bright Falls. Alan odwiedza trzy główne miejsca w Night Springs:

Początkowo trafia do kanionu, aby później znaleźć się na niebezpiecznym polu naftowym, który znajduje się naprzeciw motelu. Następnie Wake trafia do motelu, w którym spotyka Emmę. Może tam uzupełnić swoje zapasy broni, amunicji oraz baterii. Następnie trafia do obserwatorium, w którym napotyka Rachel Meadows. Na końcu swojej przygody trafia do starego, opuszczonego kina samochodowego, gdzie poznaje opętaną Serenę Valdivię – jak się okazuje przyjaciółkę jego żony, Alice.

Miasteczko jest fikcyjne, zostało stworzone przez Alana, aby stać się możliwością drogi ucieczki pisarza z Leża Mroku. Problemy w nim sprawia złowrogie alter ego autora bestsellerów, Pan Zgrzyt, który traktuje to miejsce jako punkt, w którym sieje spustoszenie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki