FANDOM

Paul Randolph – właściciel małego osiedla przyczep kempingowych Sparkling River Estates w Bright Falls.

Alan Wake Edytuj

Pierwszy raz pojawia się w trzecim odcinku, kiedy to otwiera bramę wjazdową do Sparkling River Estates Alanowi i Barry'emu. Pyta o powód odwiedzenia Rose Marigold, a następnie opowiada o legendach miejskich na temat Bright Falls. Widać, że Paul Randolph lubi Rose jako lokatorkę – jest zawsze uśmiechnięta i płaci czynsz na czas.

W następnym czasie, w nocy, Randolph zaniepokojony sytuacją w domu Rose wzywa policję, mówiąc Wake'owi, że teraz mu się dostanie. Podczas tej sytuacji jest sceptycznie nastawiony do Roberta Nightingale, mówiąc mu, aby uważał gdzie celuje swoją bronią.

Po tych wydarzeniach Paul spędza Deerfest razem z zastępcą Grant.

Manuskrypt Edytuj

Randolph wzywa policję Edytuj

Pan Randolph lubił Rose i jej nieśmiały uśmiech. Choć dziewczyna dawno powinna zgorzknieć, ciągle pozostawała tą samą słodką Rose.

Randolph nie lubił wtrącać się do cudzych spraw, ale nieznajomi – ten pisarz i jego przydupas – siedzieli w jej przyczepie od kilku godzin. O tej porze Rose zazwyczaj smacznie spała. Zapowiadało się na kłopoty. Pan Randolph podniósł słuchawkę i wykręcił numer biura szeryfa.

Ciekawostki Edytuj

  • Okłamuje wszystkich ludzi twierdząc, że jego niedowład w prawej nodze jest spowodowany wdepnięciem w rozstawioną pułapkę na niedźwiedzia. W rzeczywistości Paul cierpi na dnę moczanową.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki